Nr. 2783 din 21.04.2008
ANUNT ANGAJARE
Directia pentru Sport Constanta organizeaza recrutare de personal pentru posturile de mecanic centrala termica si bucatar.
Conditii de participare:
Concursul va avea loc la sediul D.S.J. Constanta, str. Ion Banescu nr.2, in ziua de 09.05.2008, orele 10.00.
Relatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 614.012 - compartiment resurse umane . Dosarele se depun pana la data de 08.05.2008 la sediul D.S.J. Constanta."
ELENA FRINCU ALINA BLEBEA
Director executiv Consilier Resurse Umane
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de vita", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „carne de vita"
Cod CPV: 15111100-0
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de pasare", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „carne de pasare"
Cod CPV: 15112000-6
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de porc", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „Carne de porc"
Cod CPV: 15113000-3
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGUConsilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 30.04.2008, ora 11.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari - Constanta", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 29.04.2008, ora 16.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire.
Obiectul contractului: Achizitie de "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari Constanta" Cantitatea: 34 seturi mobilier camera Centrul Olimpic Navodari, conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse. Costurile ofertate cuprind obligatoriu toate cheltuielile de montaj, transport, taxe diverse (vamale, de instalare, etc.), care sunt asociate produsului ofertat.
Cod CPV: 36100000-2.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic". Nu se admit oferte alternative.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate