Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta demareaza procedura de negociere pentru incheierea unui contract Acord cadru de furnizare Alimente pentru o perioada de 3 luni (90 zile) sau pana la incheirea contractelor Acord cadru furnizare Alimente in baza procedurii de licitatie publicata in SEAP. Cod CPV principal: 15000000-8 - Alimente, băuturi, tutun și produse conexe
Cantitatea produselor pentru fiecare lot se afla in anexa caietului de sarcini.
Descrierea contractului:
Acord cadru de furnizare alimente pentru o perioada estimată de 3 luni sau până la semnarea acordului-cadru de furnizare, în urma finalizării licitației deschise.
Procedura aplicată pentru achiziție: Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, în conformitate cu prevederile art.104 alin. (1) lit.c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare:
Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru atribuirea contractelor de achiziții publice/acordurilor cadru de lucrări, de produse sau de servicii într-unul din următoarele cazuri:
c) ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a procedurilor de licitație deschisă, licitație restrânsă sau negociere competitivă nu pot fi respectate din motive de extremă urgență, determinate de evenimente imprevizibile și care nu se datorează sub nicio formă unei acțiuni sau inacțiuni a autorității contractante
Procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare si incheierea unui Acord cadru, este prezentată în Fișa de Date/ Instrucțiuni pentru ofertanți.
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta organizeaza procedura proprie simplificata pentru achizitia Serviciilor administrative de recreere, culturale si religioase - Cod CPV 75124000-1.
Data limita pentru depunerea ofertelor este 20.06.2019 ora 10.00 la sediul DJST Constanta din str. Ion Banescu nr.2, Constanta.
Deschiderea ofertelor se va face in data de 20.06.2019 ora 12.00 la sediul DJST Constanta din str. Ion Banescu nr.2, Constanta.
Caietul de sarcini se poate descarca din documentul atasat.
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta organizeaza procedura proprie simplificata pentru achizitia Serviciilor de cantina - Cod CPV 55510000-8.
Data limita pentru depunerea ofertelor este 27.05.2019 ora 12.00 la sediul DJST Constanta din str. Ion Banescu nr.2, Constanta.
Deschiderea ofertelor se va face in data de 28.05.2019 ora 14.00 la sediul DJST Constanta din str. Ion Banescu nr.2, Constanta.
Documentatia de atribuire se poate descarca din documentele atasate.
Se aduce la cunostinta ofertantilor prelungirea termenului de depunere a ofertelor pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect ”Servicii de cantina si servirea mesei la Centrul de Agrement Luminita Eforie Nord” pana pe 31.05.2018, ora 12.00.