Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta solicita operatorilor economici interesati oferta lor pentru achizitia directa prin sistemul SEAP de "Mobilier la Centrul de Agrement Luminita Eforie Nord".
Operatorii economici interesati vor trebui sa incarce pana miercuri 10.06.2015 in SEAP oferta de produse solicitate.
Detaliile privind aceasta achizitie se gasesc in documentul atasat.
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta solicita operatorilor economici interesati oferta lor pentru achizitia directa prin sistemul SEAP de "Lucrari de reparatii instalatii termice in baza sportiva Complex Sportiv Tomis".
Operatorii economici interesati vor trebui sa incarce pana luni 10.11.2014 in SEAP oferta continand materialele si valoarea manoperei necesare executarii lucrarilor de reparatii instalatii termice.
Detaliile privind aceasta achizitie se gasesc in documentul atasat.
In vederea desfasurarii proiectului - "Tabara Tematica Petrece, Vara la Mare", in perioada 02 - 15 Septembrie 2013, Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele:
1. tricouri POLO ALB inscriptionate - 1000 buc; inscriptionat pe spatele tricoului logoul "PETRECE VARA LA MARE" si mentiunea - TABARA FINANTATA DE CATRE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI, pe fata in dreapta sus sigla DJST CONSTANTA
2. prosoapep plaja 500 buc. plusate de diferite culori - inscriptionat " Petrece, Vara la Mare" si sigla DJST Constanta
3. rucsace sau geanta de plaja - 480 buc., inscriptioante cu sigla DJST si MTS!
Achizitiile se vor face prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de vita", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „carne de vita"
Cod CPV: 15111100-0
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate